Tržní oceňování společností, nehmotného majetku a vybraných aktiv.
Přínos pro klienta:
-
v kontextu fúzí a akvizic, flexibilita při jednání o finančních otázkách a dosažení odpovídající ceny při koupi či prodeji,
-
u vybraných aktiv reflexe tržní hodnoty v ceně i u položek, pro které v daném okamžiku trh neexistuje (ochranné známky, goodwill, atp.)
-
řízení hodnoty – koncentrace na aktiva (i pasiva) a postupy, které hodnotu společnosti v tržním prostředí zvyšují
-
usnadnění převodů aktiv a korektní odhad či stanovení související daňové zátěže
Strategie prodeje či akvizice společnosti
Přínos pro klienta.
-
strukturovaný přístup k organizaci zvolené transakce,
-
stanovení cílů a očekávání, a odhad důsledků transakce před jejím zahájením,
-
návrh postupu pro jednání se strategickými nebo investičními partnery od prvních kontaktů
Poradenství při transakcích
-
načasování procesu prodeje/koupě firmy s ohledem na udržení či zvýšení její hodnoty,
-
strukturování a prezentace informací ze strany prodávajících či kupujících (příprava úvodních informací, informačního memoranda, manažerských prezentací, podnikatelských plánů, finančních podkladů, strukturovaná prezentace záměrů investorů),
-
vliv zjištění z prověrky cílové společnosti (due diligence) na nabídkovou cenu,
-
pomoc při cenových jednáních a jednáních o podmínkách transakce.
Strategické finanční rozhodování a podnikatelský plán
-
hodnocení možností financování rozvoje firmy, stanovení vhodné kapitálové struktury a posouzení únosnosti úvěrového zatížení,
-
zpracování podkladů a dokumentace finanční povahy pro získání finančních zdrojů (úvodní informace, studie proveditelnosti, podnikatelský plán včetně kredibilních výhledů finančního hospodaření)